Tijd voor Avontuur!

Speciaal voor alle avontuurlijke meiden, organiseert Scoutinggroep PPD op 11 november het unieke eventTijd voor Avontuur - Girls Expedition 2023’.

Dit is jouw kans om avontuur te combineren met het maken van een positief verschil. Voor meiden van 9 t/m 14 jaar biedt deze dag een scala aan spannende activiteiten en uitdagingen. En het mooiste? Terwijl jij de tijd van je leven hebt, draag je ook bij aan een betere wereld!

Dit avontuur is een geweldig initiatief van Scouting Nederland, in hechte samenwerking met het Wereld Natuur Fonds. Samen zetten we meiden in de schijnwerpers en betrekken ze actief bij het beschermen van onze planeet.

In Apeldoorn kun je genieten van activiteiten zoals mudrun, kampvuur, handvaardigheidsworkshops en nog veel meer. Door deel te nemen, verzamel je punten en help je geld in te zamelen voor de 'biljoen bomen'-campagne.

Ga jij er met de titel 'Avonturier van APELDOORN' vandoor?

Ben jij een avontuurlijke meid die klaar is voor dit spektakel? Meld je aan via dit formulier. Voor slechts € 5,- ben je erbij, en elke cent gaat naar het goede doel.

📅 ‘Tijd voor Avontuur - Girls Expedition 2023’ in APELDOORN is op 11 november, van 14:00 tot 16:00. ✍️ Meer weten of direct inschrijven? Klik hier: inschrijven.