Ben je tussen de 11 en 15? Trek de deur achter je dicht en ga de wereld verkennen. Koken op je eigen vuurtje. Sta op je eigen benen. Ontwikkel je mening. Bij de Scouts wordt actie van je verwacht.

Artemis

Een Scout ontwikkelt z’n eigen talenten. Er is ruimte voor iedere Scout. Daarom is Scouting ook zo veelzijdig. Voor de meiden van de Artemis is niks te gek. Koken op kampvuur, houthakken, waterverfpaintball, bruggen bouwen van hout en touw, kamperen onder een zeiltje, hiken in onbekend gebied, boogschieten, theater, vliegers maken… je kunt het zo gek niet bedenken!

Het hoogtepunt van elk jaar is het zomerkamp. Het ultieme avontuur. Met je eigen patrouille in een tent. Je eigen keuken bouwen. Je eigen potje koken. Op pad met kaart en kompas. Niet weten waar je vanavond slapen gaat. Nieuwsgierig geworden? Kom gratis vier vrijdagen (van 19:30 uur tot 21:30 uur) bij ons kijken!

Meer weten? Vul gewoon nu even het contactformulier in of stuur ons een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Lasergame Strand Kampvuur Touwbrug