Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en op zoek naar avontuur? Bij de verkenners van de Apollo troep beleef je de leukste activiteiten op zaterdagmiddag van 13:30 tot 16:00 uur.

Apollo

Wij bieden een afwisselend en uitdagend programma waarbij je leert samenwerken en nieuwe vaardigheden opdoet. Denk bijvoorbeeld aan het bouwen van een toren of vlot door middel van pionieren, vuur maken, navigeren in het donker tijdens een nachtdropping, overleven in de natuur tijdens bushcraft of een wedstrijd over een hindernisbaan. Maar we hebben ook regelmatig gezellige spelletjes- of filmavonden.

Elk jaar hebben we een winterkamp waarbij we een weekend kamperen in het bos. Met je rugzak loop je naar de kampeerlocatie, kook je op een vuur en geniet je van een groot kampvuur in de avond. In de zomer gaan we een week op kamp en beleef je elke dag een nieuwe, te gekke activiteit. Met je patrouille slaap je samen in een tent en kook je in je zelfgemaakte keuken.

Enthousiast geworden? Kom dan vrijblijvend 4 zaterdagen bij ons kijken en ontdek wat de verkenners van de Apollo troep te bieden hebben. Hebben jullie nog vragen? Vul het contactformulier in of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

Apollo scouts 1 Apollo scouts 2 Apollo welpen 1 Apollo welpen 2