Zeker weten dat je niks wilt missen en volop avontuur en gezelligheid wilt beleven? Dan is Scouting PPD echt iets voor jou! Bij ons staat plezier maken en samen ontdekken centraal. We hebben allerlei toffe activiteiten voor jongeren tussen de 4 en 18 jaar oud. Van hutten bouwen en fikkie stoken tot speurtochten en broodjes bakken. Zo leer je niet alleen nieuwe dingen, maar ook samenwerken en verantwoordelijkheid nemen.

Bevers

Nieuwsgierig geworden? Kom gerust een keer langs om te zien wat Scouting allemaal te bieden heeft! Onze leiding en jeugdleden kunnen je alles vertellen en laten zien wat we zoal doen bij Scouting PPD. En het leuke is, je mag vier keer gratis uitproberen of Scouting echt iets voor jou is. Interesse? Vul dit formulier in en we nemen contact met je op!

Direct lid worden? Vul dan het inschrijfformulier in!

Een helpende hand van Stichting Leergeld

We zijn blij te kunnen samenwerken met Stichting Leergeld Apeldoorn-Voorst. De stichting biedt ondersteuning aan gezinnen met een inkomen beneden 130% van het bijstandsniveau in de gemeentes Apeldoorn en Voorst, zodat ook hun kinderen mee kunnen doen aan activiteiten die voor leeftijdsgenootjes heel normaal zijn. Heb je vragen, wil je meer weten of ken je iemand die hier gebruik van zou kunnen maken? Neem dan contact met ons op of direct met Stichting Leergeld.