Explorers

Als Explorer ben jij aan zet! Jij hebt de touwtjes in handen en bepaalt zelf of een programma top of flop is. Of je nu een tokkelbaan wilt regelen, wilt kamperen in de Ardennen of een greppeldropping wilt organiseren, het is allemaal aan jou.

Op vrijdagavond gaat het kampvuur regelmatig aan en wordt er gezellig bijgepraat. Explorers kennen het spel van scouting door en door. Na jarenlang de activiteiten te hebben doorlopen, krijgen je nu de kans om het zelf te organiseren.

Je gaat onder begeleiding van een aantal vrijwilligers wekelijks je eigen programma maken. Binnen de kaders van Scouting is bijna alles mogelijk. Tijdens groepsactiviteiten worden de explorers ingezet als hulp voor de stafleden, zodat ze alvast kunnen snuffelen aan het leidinggeven.

En wat betreft kampen? Die organiseren we helemaal zelf, vaak in het buitenland. Dus ben jij klaar voor deze uitdaging en wil je de wereld van scouting zelf vormgeven? Kom dan bij ons langs en ontdek de avonturen die voor jou liggen!

Kom je een keer kijken? Vul dit formulier in of mail ons: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.