Lijkt het je leuk als jouw kind op avontuur gaat en spannende belevenissen beleeft? Dan zijn de bevers bij scouting PPD misschien wel wat voor jullie!

Bevers

Bij de bevers (4 - 7 jaar) worden kinderen elke zaterdagochtend (10:00 uur tot 12:00 uur) meegenomen naar het fantasiedorp Hotsjietonia waar ze samen met vriendjes en vriendinnetjes leuke spelletjes spelen en nieuwe avonturen beleven. De bevers spelen in de natuur met de bewoners van Hotsjietonia, zoals Bas Bos, Rebbel, Stuiter, Fleur, Keet Kleur, Sterre, Steven Stroom, Professor Plof en Rozemarijn. Hierdoor ontdekken ze de wereld om zich heen en leren ze spelenderwijs samenwerken.

Twee keer per jaar gaan de Bevers op kamp. Ze gaan dan samen één nachtje bij scouting logeren en beleven ze samen nog meer avonturen. Het is een geweldige manier om nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te maken en de natuur te ontdekken.

Lijkt dit je wat voor jouw kind? Kom dan vrijblijvend eens kijken bij de bevers van scouting PPD en beleef samen met jouw kind de leukste avonturen!

Voor meer informatie vul je dit formulier in of neem contact op via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bevers Bevers Bevers Bevers