Onze blokhut is beschikbaar voor verhuur aan scoutinggroepen, scholen, clubs en vergelijkbare instellingen. De blokhut is perfect uitgerust voor groepen die op zoek zijn naar een ideale locatie voor een gezellig en onvergetelijk verblijf. Gelegen op een prachtige plek in zowel het bos als de stad, biedt onze blokhut tal van mogelijkheden voor activiteiten en ontspanning.

Beschrijvende alternatieve tekst
De Rooden Draeck, de blokhut van de PPD

Met vier zalen die volledig zijn gemeubileerd en een keuken die van alle gemakken is voorzien, is onze blokhut ideaal voor scoutinggroepen, scholen en andere soortgelijke instellingen. Ook beschikt onze blokhut over een eigen gezellige kampvuurkuil, perfect voor het creëren van een sfeervolle avond.

Onze blokhut is geschikt voor maximaal 40 personen en is voorzien van alle gemakken, zoals warm water, elektriciteit en centrale verwarming. Wifi is beschikbaar op aanvraag. De gescheiden toiletgroepen en de wasruimte met douche maken het verblijf extra comfortabel. Bekijk ook de plattegrond.

Let op: de blokhut wordt niet verhuurd voor feesten of partijen en ook niet tijdens onze eigen scoutingopkomsten. Dit betekent in de praktijk dat er in principe niet verhuurd wordt op vrijdagavond en zaterdag tijdens normale weekenden in het jaar.

Neem contact op met onze 'contactpersoon verhuur' voor meer informatie over de beschikbaarheid en prijzen. Wij heten u graag welkom in onze blokhut! Bekijk ook deze impressie.

Mail contactpersoon: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Specificaties Details
Voorzieningen Warm water, elektriciteit en centrale verwarming. Kosten zijn bij de huurprijs inbegrepen. Elke ruimte is aangesloten op het luchtverversingssysteem.
Keuken Koelkast, vriezer, oven, magnetron en twee gasfornuizen. Spoelbak in het keukenblad. Koffiezetapparaat aanwezig.
Toiletgroepen Gescheiden dames- en herentoiletten. Beiden beschikken over twee toiletten en een wasbak.
Wasruimte Douche en twee grote wasbakken met vier en twee kranen.
Kampvuurkuil Beschutte kampvuurkuil met ruim 30 zitplaatsen (nieuw 2023)
Parkeren Op het terrein zijn drie parkeerplaatsen voor auto’s beschikbaar. Meer parkeergelegenheid vind je langs de openbare weg of op de parkeerplaats die op twee minuten loopafstand ligt bij een kinderboerderij en zwembad.
Omgeving Gelegen in een bosrijke omgeving met veel speel- en spelruimte voor kinderen. In de directe omgeving bevinden zich diverse voorzieningen op loopafstand: zwembad Malkander (binnen- en buitenbad), kinderparadijs Malkenschoten, winkelgelegenheid Schubertplein (o.a. Jumbo en Bruna) en speelveld Randerode (groot openbaar grasveld, ideaal om grote spellen te spelen). Verder zijn er in Apeldoorn diverse activiteiten te doen zoals: De Apenheul, Koningin Julianatoren, Paleis het Loo, Bosbad (groot openlucht zwembad) en Klimbos.
Locatie Egerlaan 7, 7334 AD Apeldoorn