Beleef de open dag van Scouting PPD op zaterdag 3 februari van 10:00 uur tot 16:00 uur aan de Egerlaan 7, Apeldoorn.

Hey daar! Ben je klaar voor avontuur?

Kom op zaterdag 3 februari naar onze open dag en duik in de wereld van Scouting!

De PPD (Scouting Paulus & Petrus Donders) is een dynamische Scoutinggroep voor iedereen van 4 tot 18 jaar. Of je nu houdt van natuur, avontuur of nieuwe dingen leren, bij ons is er voor elk wat wils. Ontdek activiteiten zoals kampvuur bouwen, spannende speurtochten, gekke spellen en nog veel meer.

Onze leiding en leden vertellen je graag alles over de leuke en avontuurlijke dingen die we doen. En weet je, na de open dag mag je nóg vier keer gratis meedoen! Dus, waar wacht je nog op? Kom langs samen met je ouder(s) / verzorger(s), doe mee aan allerlei leuke opdrachten en spelletjes, en ervaar het zelf!

Bij Scouting PPD draait het vooral om plezier. We bieden activiteiten die kinderen helpen om te groeien. Ze leren samenwerken, verantwoordelijkheid nemen en ontdekken hun eigen talenten. Dit alles in een veilige en ondersteunende omgeving.

Waar en wanneer? Op zaterdag 3 februari van 10:00 uur tot 16:00 uur aan de Egerlaan 7, Apeldoorn. Je bent ongeveer 1 tot 2 uur bezig. Aanmelden is niet nodig, val gewoon binnen.