APELDOORN • Scouting PPD doet ook dit jaar weer mee met de Jotihunt. Samen met andere scoutinggroepen uit Gelderland gaan we op zoek naar vossenteams en lossen we uitdagende opdrachten op.

Interactieve vossenjacht

De Jotihunt is een jaarlijkse interactieve vossenjacht georganiseerd door een team van enthousiaste vrijwilligers. Tijdens dit evenement gaan scouts uit heel Gelderland op jacht naar vossenteams, die zich door de provincie verplaatsen. De vossenteams geven via hints hun locatie prijs, en het is aan de deelnemende scoutinggroepen om deze hints te ontcijferen en de vossen te vinden. Jotihunt 2024

Naast het jagen op de vossenteams krijgen de deelnemende groepen diverse opdrachten om uit te voeren. Het oplossen van de hints en het voltooien van de opdrachten levert punten op, en na 26 uur wordt de winnaar van de Jotihunt bekendgemaakt.

De Jotihunt vindt plaats in het derde weekend van oktober, samen met JOTA-JOTI. Dit jaar begint het evenement op zaterdag om 11.00 uur en duurt het tot zondag 13.00 uur. Wij kijken ernaar uit om de uitdaging aan te gaan en onze speurvaardigheden te testen tijdens Jotihunt 2024!

Scouting PPD doet mee aan Jotihunt 2024! Deze banner is onderdeel van de Grote Startopdracht en levert ons alvast 2 punten op. Volg ons avontuur!