Steun onze club met de grote clubactie

Het is weer zover! Scouting PPD neemt ook dit jaar weer enthousiast deel aan de Grote Clubactie, een landelijke inzamelingsactie waarmee clubs geld ophalen voor hun eigen doelen.

Wat is de Grote Clubactie?
De Grote Clubactie helpt verenigingen en clubs in heel Nederland om hun doelen en ambities waar te maken. Door loten te verkopen, kunnen we een extra financiële impuls geven aan onze activiteiten, zomerkampen en andere leuke initiatieven binnen Scouting PPD.

Hoe kun jij ons steunen?
Elk lot kost slechts € 3,-, en het mooiste is dat 80% van dit bedrag (oftewel € 2,40 per lot) direct in onze clubkas terechtkomt. Onze (jeugd)leden zullen actief loten verkopen. Ze zullen hun persoonlijke verkooplink en QR-code delen via verschillende kanalen, waaronder Whatsapp en social media. Door loten te kopen of onze actie te delen, help je ons niet alleen financieel, maar maak je zelf ook kans op tal van mooie prijzen!

Landelijke Startdatum
De officiële kick-off van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september. Vanaf deze datum kun je onze leden in actie zien en hen steunen door loten te kopen.

Kun je niet wachten?
Bezoek onze speciale Grote Clubactie-pagina en koop je loten vandaag nog! Samen kunnen we ervoor zorgen dat dit jaar weer een onvergetelijk scoutingjaar wordt voor al onze leden.

Samen staan we sterk, en met jouw steun kunnen we onze scoutingdromen waarmaken!