Goed nieuws voor iedereen die Scouting PPD een warm hart toedraagt! Vanaf vandaag kun je jouw stem uitbrengen in de jaarlijkse Rabo ClubSupport actie. Met een simpele klik maak je een wereld van verschil voor onze jeugdleden. Ontdek hoe jij kunt bijdragen!

Wat is Rabo ClubSupport?
Rabo ClubSupport is een initiatief van Rabobank om lokale clubs en verenigingen financieel te ondersteunen. Als je een Rabobank-lid bent, kun je gratis stemmen op je favoriete clubs, waaronder Scouting PPD. Nog geen lid? Geen probleem, aanmelden is eenvoudig en gratis via de Rabo App.

Waar gaan we het geld aan besteden?
Dit jaar is ons doel om een nieuwe toegangspoort te realiseren voor ons terrein. Deze toegangspoort zal dienen als het beginpunt voor talloze avonturen en leerzame ervaringen voor onze jeugdleden. Eerder konden we o.a. dankzij de ClubSupport actie onze kampvuurkuil realiseren, en dit jaar hopen we op jouw steun voor ons volgende project!

Hoe kun je stemmen?
Stemmen is heel simpel:

1. Log in op je Rabo App of via de website van Rabobank.
2. Ga naar 'Zelf regelen' en vervolgens naar 'Mijn Lidmaatschap.'
3. Kies ‘Clubsupport’ en stem op Scouting PPD.

Waarom jouw stem belangrijk is
Elke stem helpt ons om de noodzakelijke financiën te verzamelen voor onze nieuwe toegangspoort. Het kost je niets, maar je bijdrage is van onschatbare waarde voor onze scoutinggemeenschap.

Wacht niet langer en stem vandaag nog op Scouting PPD! Samen maken we het mogelijk om te blijven investeren in een plek waar avontuur, vriendschap en persoonlijke groei centraal staan.