NL doet vrijwilligers
Vrijwilligers bedankt!

Elk jaar in maart organiseert het Oranje Fonds NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. Deze dag zet vrijwillige inzet in de schijnwerpers en activeert Nederlanders om een dag vrijwilligerswerk te doen en te ervaren wat het betekent om als vrijwilliger bij te dragen aan de samenleving.

Op 10 en 11 maart 2023 vond de nieuwste editie van NLdoet plaats, waarbij duizenden Nederlanders zich inzetten voor hun buurt, vereniging of instelling.

Bij Scouting PPD hebben we ook kunnen profiteren van de inzet van deze vrijwilligers. Met hulp van de NLdoet-vrijwilligers hebben we in en rondom onze blokhut en aan de kampvuurkuil diverse werkzaamheden kunnen verrichten. Zo hebben we de blokhut kunnen schoonmaken en onderhoudswerkzaamheden kunnen uitvoeren. Ook hebben we met behulp van de vrijwilligers verder gewerkt aan de kampvuurkuil zodat deze (bijna) klaar is voor gebruik tijdens onze kampen en activiteiten.

Graag willen we iedereen die heeft geholpen bij NLdoet in en rondom onze blokhut bedanken! Jullie hebben ervoor gezorgd dat deze dag een groot succes is geworden en daar zijn we ontzettend dankbaar voor. Het is mooi om te zien dat Nederlanders zich massaal inzetten tijdens NLdoet om hun buurt, vereniging of instelling te helpen. Door de inzet van vrijwilligers kan er veel bereikt worden en kunnen organisaties zoals Scouting PPD blijven bestaan en bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen en jongeren.

Nogmaals dank aan alle NLdoet-vrijwilligers die ons hebben geholpen bij Scouting PPD. We hopen jullie snel weer te zien bij onze activiteiten en kampen!