Hey, leuk dat je geïnteresseerd bent in de PPD! Wij zijn een gezellige en actieve scoutinggroep voor kinderen en jongeren tussen de 4 en 18 jaar oud. Bij ons kun je samen met andere leeftijdsgenoten gave activiteiten beleven, zoals het bouwen van kampvuren, het verkennen van de natuur en het leren van nieuwe vaardigheden. Wil jij ook meedoen? Kom 4x gratis kijken! Vul dit formulier in en wij nemen snel contact met je op!

Bij Scouting Paulus en Petrus Donders groep hebben we de volgende speltakken (leeftijdsgroepen).

Speltak   Leeftijd Opkomst
De Bevers Gemengd 4 - 7 jaar Zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur
De Havelihorde (Welpen) Gemengd 7 - 11 jaar Zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur
De Raadsrotshorde (Welpen) Gemengd 7 - 11 jaar Zaterdag van 14:00 tot 16:00 uur
De Apollo (Scouts) Jongens 11 - 15 jaar Zaterdag van 13:30 tot 16:00 uur
De Artemis (Scouts) Meiden 11 - 15 jaar Vrijdagavond van 19:30 tot 21:30 uur
RSA Paasei (Explorers) Gemengd 15 - 18 jaar Vrijdagavond van 19:30 tot 21:30 uur
Prinses Maxima Stam Gemengd 18+ Opkomst divers

Bij Scouting is iedereen welkom en we vinden het belangrijk dat iedereen bij Scouting zichzelf kan zijn. Een plek vol plezier. Een plek voor uitdagingen. Een plek voor avontuur. Daarin zijn we ook een diverse, inclusieve club. We zijn er voor meiden en jongens en iedereen daartussenin.

Beschrijvende alternatieve tekst
Welpen tijdens een hike

Bij de PPD zijn we trots op onze inclusiviteit en diversiteit. We willen een afspiegeling zijn van de maatschappij. Daarom hebben we zowel gemengde als ongemengde groepen en speltakken. De verscheidenheid die er bestaat tussen jongens-, meiden- en gemengde speltakken is belangrijk voor de organisatie. Bij ons zijn de jongste en oudste speltakken gemengd, terwijl de scoutsleeftijd (11-15) ongemengd draait.

Bij de PPD staan we voor een veilige omgeving waarin iedereen zichzelf kan zijn en zich thuis voelt. Of je nu op zoek bent naar nieuwe uitdagingen of gewoon gezelligheid met leeftijdsgenoten, bij ons ben je aan het juiste adres. Kom gerust eens langs en ontdek zelf hoe leuk Scouting bij de PPD kan zijn!