Onze blokhut

Onze blokhut is gelegen in het bosrijke gebied vlak bij Ugchelen en direct naast de nieuwe wijk Ugchelen Buiten, op een steenworp afstand van Aquacentrum Malkander. Dus als je op zoek bent naar een avontuurlijke en gezellige scoutingactiviteit in de buurt van Ugchelen, dan is Scouting PPD in Apeldoorn zeker iets voor jou!

Bij Scouting PPD draait alles om avontuur, plezier en samenwerken. Onze activiteiten zijn gericht op het ontdekken van de natuur, het ontwikkelen van vaardigheden en het bouwen van vriendschappen. We bieden een uitgebreid programma van uitdagende activiteiten, zoals kampen, hike-tochten, knutselmiddagen en nog veel meer. Onze ervaren en enthousiaste leiding zorgt voor een veilige omgeving waarin iedereen zich kan ontwikkelen en uitdagen.

Bij Scouting PPD zijn we niet alleen actief binnen onze eigen groep, maar ook betrokken bij de omgeving waarin we ons bevinden. Zo zijn we trots op onze betrokkenheid bij verschillende evenementen en initiatieven in de regio Apeldoorn. Zo lopen we bijvoorbeeld mee met de Airborne, 's-werelds grootste eendaagse herdenkingswandeltocht in het kader van de Slag om Arnhem 1944. Deze wandeltocht vindt ieder jaar plaats op de eerste zaterdag van september in Oosterbeek en is een belangrijk evenement in onze omgeving waar we graag ons steentje aan bijdragen.

Bij Scouting PPD geloven we dat iedereen kan groeien en leren door middel van avontuur. Onze scoutinggroep is daarom de ideale plek om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen, nieuwe vrienden te maken en avonturen te beleven die je je leven lang zult herinneren.

Ben je benieuwd naar wat scouting bij Scouting PPD voor jou kan betekenen? Kom dan gerust een keer vrijblijvend kijken bij onze blokhut aan de Egerlaan 7 in Apeldoorn. Je kunt ons ook bereiken via e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We hopen je snel te mogen verwelkomen bij onze gezellige scoutinggroep in Apeldoorn, waar het altijd tijd is voor avontuur!