Hij is bijna klaar: onze gloednieuwe kampvuurplaats! Deze prachtige nieuwe plek is met veel liefde en inzet gebouwd door vele vrijwilligers van de PPD. Wat onze kampvuurplaats zo bijzonder maakt, is dat hij is gebouwd van oude grindtegels. Zo hebben we niet alleen een gezellige plek gecreëerd om samen rond het vuur te zitten, maar hebben we ook nog eens bijgedragen aan een duurzame en circulaire economie. Natuurlijk staat veiligheid bij ons hoog in het vaandel en hebben we daarom speciale aandacht besteed aan de constructie en de omgeving van de kampvuurplaats. De plek is dan ook zeer geschikt voor gezellige avonden met je scoutinggroep en andere vrienden en familie. We zijn ontzettend trots op het resultaat tot nu toe en kunnen niet wachten om onze nieuwe kampvuurplaats aan jullie te laten zien. Nog even geduld, want hij is bijna klaar!